HPHayatProvası
Karar Odası

Online tanıştığım biri buluşmak istiyor.

İnternette tanıştığın biriyle buluşma teklifinde güvenliği önceleyen kararı düşündüren senaryo.

Ortaokul ve liseorta4 dk
Ortaokul ve liseorta4 dk

İnternette tanıştığın biri seninle yüz yüze görüşmek istiyor. Heyecanlı gelebilir ama burada en önemli şey güvenlik.

Durum kartı

puanlama yok

Bir süredir internette yazıştığın biri var ve “buluşalım” diyor. Sana iyi biri gibi geliyor ama onu gerçek hayatta hiç görmedin. Ne yaparsın?

İlgili içerikler

Sık sorulan sorular

Ama gerçekten iyi biri gibi görünüyor.

İnternette biri uzun süre iyi görünebilir; bu güvenli olduğu anlamına gelmez. Güvenliği önceleyip bir yetişkine danışmak en doğrusudur.

Yetişkine söylersem kızar mı?

Çoğu yetişkin, güvenliğini düşündüğün için seni takdir eder. Söylemek seni zor durumdan korur.

Faydalı bulduysan birine gönder: