HPHayatProvası
Karar Odası

Bir grup beni etkinliğe çağırmadı.

Bir plana dahil edilmemenin kırgınlığını büyütmeden, sağlıklı bir bakışla ele almayı düşündüren senaryo.

Ortaokul ve lisekolay3 dk
Ortaokul ve lisekolay3 dk

Bir grup bir etkinlik yapmış ve sen çağrılmamışsın. Dışlanmış gibi hissetmek çok normal.

Durum kartı

puanlama yok

Sosyal medyada gördün: tanıdığın bir grup birlikte bir şey yapmış ve sen davet edilmemişsin. İçin sıkıştı, “neden ben yokum?” diye düşünüyorsun. Ne yaparsın?

İlgili içerikler

Sık sorulan sorular

Beni istemiyorlar mı?

Bir plana çağrılmamak, sevilmediğin anlamına gelmez. Planlar çoğu zaman ani, küçük ya da rastgele kurulur.

Bu sürekli oluyorsa?

Düzenli olarak dışlandığını hissediyorsan, bunu güvendiğin bir yetişkinle ya da rehber öğretmeninle konuşmak iyi gelebilir.

Faydalı bulduysan birine gönder: